Popular Posts

Friday, May 27, 2011

Snare Interview

snare

1Grace - ကိုၿဖိဳးေလးနဲ႔ ကိုေန၀င္းတို႔ မဂၤလာပါရွင္။ ညီမကေတာ့ MYMC က Interviewer Graceပါ။ အခုလိုSnare အဖြဲ႔နဲ႔ ေတြ႕ရတာ ၀မ္းသာပါ တယ္ရွင္။ အခုပထမဆံုး အေနနဲ႔ေပါ့ေနာ္ အကိုတို႔ရဲ႕ နာမည္အရင္း၊ ေမြး ေန႔နဲ႔ အကိုတုိ႔အေၾကာင္းေလးေတြကုိ MYMC ပရိသတ္ႀကီးကို မိတ္ ဆက္ေပးပါဦးေနာ္။
ျဖိဳးေလး - ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဘႀကီးၿဖိဳး(ေခၚ) ၿဖိဳးေလးပါ။ နာမည္အရင္း ကေတာ့ ၿဖိဳးေ၀ျမင့္လို႔ေခၚပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ၂၁ ရက္ ၃ လ ၁၉၈၅ ခုႏွစ္က လူေလာကထဲကို စေရာက္ပါတယ္။
ေန၀င္း - ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဦးေန၀င္းဆိုပါေတာ့။ တကယ္ေတာ့ နာမည္ အရင္းလည္းေန၀င္းပါ။ မွတ္ပံုတင္နာမည္လည္း ေန၀င္းပါ။ ေက်ာင္းသား ကတ္ဒ္မွာလည္း ေန၀င္းပါပဲ။ ဦးေန၀င္း ေလးတစ္ခုပဲ ထြင္လုိက္တာ။ ကၽြန္ေတာ့္ ေမြးေန႔ကေတာ့ ၂၅ ရက္ ၄ လပိုင္း ၁၉၈၇ ပါ။ (ရယ္လွ်က္)


Grace - အခုဆိုလုိ႔ရွိရင္ အကိုတို႔ Snare အဖြဲ႕က အျပင္မွာေရာ ေနာက္အြန္လိုင္းေပၚမွာပါ အရမ္းနာမည္ႀကီးလာတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ အဲ့ဒါ ေၾကာင့္ အကိုတို႔ကိုခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ Snare ျဖစ္ေပၚလာပံုေလးကို ေျပာျပေပးပါဦးရွင္။
ျဖိဳးေလး - ကၽြန္ေတာ္တို႔က Snare ဆိုၿပီး ျဖစ္လာတာေတာ့ ၾကာၿပီဗ်။ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေလာက္ရွိၿပီ။ ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ ACID စ ထြက္ကတည္းက ၂၀၀၀ ခုႏွစ္တည္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔စၿပီးေတာ့ လုပ္ၾကၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီ့မွာ Snare ဆိုၿပီးေပးထားတာ။ အရင္တုန္းကေတာ့ ငါးေယာက္ေပါ့။ အခုေနာက္ပိုင္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ပဲက်န္ေတာ့တယ္။ အဲ့လိုပဲ အခက္အခဲေတြကလည္း အမ်ိဳးစံုပဲ။ ၾကားထဲမွာ အ့ဲလို producer မ်ိဳးစံုနဲ႔ လူေပါင္းစံုနဲ႔လည္း ေတြ႕ခဲ့ရတယ္။ music style လည္း မ်ိဳးစံုလုပ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ အခုမွ Snare ဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ Snare ပံုစံေလး ဒီဇုိင္းသက္သက္ ျဖစ္လာတာပါ။

Grace - အကိုတို႔ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီေပါ့ေနာ္ အႏုပညာေလာကထဲကို စတင္၀င္ေရာက္လာပံုေလးကိုလည္း သိပါရေစရွင္။
ေန၀င္း - ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြအကုန္လံုးက ဟုိဟာေလာက္မွာ ၈ တန္းႏွစ္ေလာက္မွာ သီခ်င္းအကုန္လံုး အတူတူဆိုျဖစ္တာ။ အကုန္လံုးအတူတူ ဆိုျဖစ္ေတာ့... ဘယ္လိုေျပာမလဲ။ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီ ေရာက္လာတာမဟုတ္ဘူး။ အတူတူ အႏုပညာအလုပ္ကိုစလုပ္ၿပီး  စလုပ္ျဖစ္ကတည္း က ဒီ Snare နဲ႔ပဲ စလုပ္ျဖစ္ခဲ့တာ။ တျခားဟာကိုပဲ ဥပမာ ဆိုပါေတာ့ ခြဲၿပီးလုပ္ရင္လုပ္မယ္။ တကယ္စတာေတာ့ Snare ေၾကာင့္ပဲစတာ။ Snare ေၾကာင့္ပဲစၿပီးေတာ့ အဲ့လိုမ်ိဳး ရခဲ့တာေပါ့။ ဟုိးနဂုိတုန္းကတည္းက ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ၂၀၀၃ ၂၀၀၄ ေလာက္တုန္းက အဲ့မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္း ၄ ေယာက္။ တစ္ေယာက္က အဲ့ဒီ့တုန္းကထြက္သြားၿပီ။ ၄ ေယာက္ပဲရွိေတာ့တယ္။ အဲ့တုန္းက solo တစ္ခါထြက္ဖို႔ အခြင့္အေရးရခဲ့ဖူးတယ္။ ဒါေပမယ့္အေျခအေနအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ပ်က္သြားတယ္။ အေခြကၿပီးေတာ့မွမထုတ္ျဖစ္ဘူး။ အဲ့ဒါနဲ႔မွ ေနာက္နည္းနည္း ထပ္ၾကာလာေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ ႏွစ္ေယာက္ပဲက်န္ေတာ့မွ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္နဲ႔ ၂၀၀၁ ေလာက္မွာ သီခ်င္းစဆိုျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၂၀၁၀ ေလာက္မွာ solo ကို အဲ့လိုမ်ိဳး ျပန္ထြက္လာႏုိင္တယ္။ အဲေတာ့ solo ထြက္ေတာ့လည္း Snare အေနနဲ႔ပဲ solo ထြက္တာဆိုေတာ့ အဲ့လို သိတယ္မလား အျမဲတမ္း ဒီနာမည္နဲ႔ပဲ အျမဲတမ္းရင္းႏွီးေနေတာ့ ဒီနာမည္နဲ႔ပဲေရာက္လာတာပါ။
ျဖိဳးေလး - ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အတူတူပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီ Snare က ႏွစ္ေယာက္ပဲ။ ဒီႏွစ္ေယာက္က အတူတူပဲ ေရာက္ လာတာပါ။ ေရာက္လာၿပီးေတာ့ ဒီအႏုပညာေလာကထဲကိုလည္း တူတူ၀င္၊ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ေလာက္ကတည္း ရူးသြပ္ၿပီးေတာ့ ၂၀၀၁ ေလာက္မွာ သီခ်င္းေတြ စလုပ္ၾကတယ္ေပါ့ေနာ္။ လုပ္ၿပီးေတာ့ ဒီလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲ့လိုမ်ိဳး ႀကိဳးစားတယ္။ အခက္အခဲေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမ်ာေနတဲ့အခ်ိန္ေတြ၊ စိတ္ညစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြလည္းရွိတယ္။ အခု ၂၀၁၀ ေလာက္မွ အဲဒီ Rap Game ထြက္ခဲ့တာ။ ထြက္ခဲ့ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနရာရလာတာေပါ့ေနာ္။ အဲ့အတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်နပ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပ်ာ္လည္းေပ်ာ္တယ္။ ၀မ္းလည္း၀မ္းသာပါတယ္.. ဟုတ္။


2Grace - ေနာက္ အကိုတို႔အေနနဲ႔ အႏုပညာေလာကကို စ၀င္၀င္ခ်င္းမွာ အခက္အခဲ ေတြေတာ့ ေတြ႔ခဲ့ရမွာပဲေနာ္။ အဲ့ဒီ့အခက္ အခဲေတြကိုလည္း ေ၀မွ်ေပးပါဦးရွင္။
ေန၀င္း - ကားပြဲစားတန္းတို႔မွာဆိုလည္း အဲ့လိုနည္းနည္း မအူမလည္ေရာက္လာရင္ ဂ်င္းထည့္တာေလဗ်ာ။ ဘယ္ေနရာမွာဆို ဂ်င္းဆိုတာရွိတယ္။ အဲ့ဒီ့တုန္းကကၽြန္ေတာ္ တုိ႔က ကေလးေတြဗ်။ ၁၃ ႏွစ္ ၁၄ ႏွစ္သားေတြပဲရွိေသးတယ္။ ငျဖိဳးကကၽြန္ေတာ္တို႔ ထက္ ႏွစ္ႏွစ္ႀကီးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ႏွစ္ႏွစ္ႀကီးတာေတာင္မွ အဲ့လုိ ၁၅ ၁၆ ပဲ ရွိေသး တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆို ၁၃၊ ၁၄ ပဲရွိေသးတယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳး ဟဲဗီးႀကီးေတြ။ အဲဒီအခ်ိန္ မွာဆို studio သြားရင္လည္း ဟုိလူကလုပ္လႊတ္လိုက္။ သိတယ္မလား။ ဟုိေနရာ သြားရင္လည္းဟုိလူလုပ္လႊတ္လုိက္။ ဟုိလူလုပ္ဒီလူလုပ္နဲ႔တင္ သံုးေလးႏွစ္ေလာက္ လည္တယ္တယ္ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဆရာလည္းေတာ္ေတာ္မ်ားသြားတယ္။  ဆရာလည္း ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္မဟုတ္ဘူး။ ဆရာရယ္လို႔ မ်ားသြားတာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ က မသိေသးေတာ့ လမ္းေၾကာင္းကို ရွာေပးသလိုလို ရွာေပးခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့ လူေတြနဲ႔ေတြ႕တာ။ သိတယ္မလား... အဲ့လို႔။
ျဖိးေလး - Rocker နဲ႔ေတြ႕ရင္ rock ပံု ျဖစ္သြားလိုက္။ pop သမားနဲ႔ေတြ႕ရင္ pop ပံု ျဖစ္သြားလိုက္။ အဲ့လုိမ်ိဳး။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း ဒီဘက္ေခတ္လိုမ်ိဳး အဲ့လို အရမ္းႀကီး music က မဖံြ႕ၿဖိဳးေသးဘူး။ မဖြံ႕ၿဖိဳးေသးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔တုန္းက အေခြ၀ယ္ရ တာကအစ၊ အေခြနားေထာင္ရတာကအဆံုး အကုန္လံုးက အခက္အခဲေတြပဲ။ အရမ္း ခက္တယ္။ အေခြတစ္ေခြ၀ယ္ဖို႔ဆိုရင္ အဲ့တုန္းကေပါ့ အေခြ၀ယ္ဖို႔ဆုိရင္ အေခြတစ္ ေခြကို ၁၂၀၀၊ ၁၃၀၀ ရွိတယ္။ အခုေခတ္လို တစ္ေခြတည္း ၀ယ္လိုက္လို႔ရွိရင္ mp3 ၁၀ ခ်ပ္ ၁၅ ခ်ပ္ပါလာတာမဟုတ္ဘူး။ အြန္လိုင္းကလည္း ေဒါင္းလုပ္ဆြဲလို႔မရဘူး။ အဲ့တုန္းက အဲ့လိုအခက္အခဲေတြနဲ႔ မဖြံ႕ၿဖိဳးေသးဘူးေပါ့ အဲ့ေလာက္ႀကီး။ အဲ့လိုမ်ိဳးလုိက္ၿပီးေတာ့... အခ်ိန္ပိုၾကာတာေပါ့ဗ်ာ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း ၾကာသြားတာ။


Grace - ေနာက္ snare ဆိုၿပီး အကိုတို႔အဖြဲ႕ကို လူသိသြားေစတဲ့ သီခ်င္းကလည္း Danger သီခ်င္းထင္တယ္ေနာ္။ အဲ့သီခ်င္းေလးကို ေရးစပ္ ျဖစ္ပံုေလးကိုလည္း သိပါရေစရွင္။
ေန၀င္း - ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဘာ္ဒါေတြနဲ႔အဲ့လို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘာမွ၊ ဘာမွဆိုတာ solo မထြက္ေသးဘူးဗ်ာ။ Rap Game မလုပ္ရေသးဘူး။ Rap Game လုပ္ဖို႔အတြက္ စၿပီးတုိင္ပင္တုန္းပဲရွိေသးတယ္။ အဲ့အခ်ိန္မွာ ဒီတုိင္းပဲ အျပင္မွာသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အျပင္ကသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ယုန္ေလးတို႔ ဘာတို႔နဲ႔ ခရီးေတြဘာေတြ trip ေတြဘာေတြ ေစာညီညီတို႔ဘာတုိ႔နဲ႔ သီခ်င္းေတြဘာေတြ အဲ့လိုမ်ိဳး သူတို႔ေတြနဲ႔လိုက္ၿပီး နယ္ေတြဘာေတြမွာ သီခ်င္းဆိုျဖစ္တယ္။ ဆိုျဖစ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဘာ္ဒါေတြထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္ သံုးေယာက္ေလာက္က တကယ္ Danger။ အဲ့လိုမ်ိဳးလံုး၀... သူတို႔ကိုဆိုရင္ Danger ေတာင္မဟုတ္ဘူး Power Danger လို႔ပါေပးထားရတယ္။ Power ပါရထားတယ္။ Danger ဆိုတဲ့ စကားကသူတို႔ဆီက... အဲ့ဘဲနာမည္က Danger.. အဲ့ဒီ့ Danger ဆိုတာကို ခိုက္သြားတာ... တကယ္ Danger ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပးထားတဲ့ နာမည္ပဲဗ်ာ။ သူ႔ကို အရမ္းအႏၲရာယ္ႀကီးမို႔လို႔ ေပးထားတာ။ သူ႔ကို ေနာက္ရင္း ေနာက္ရင္း ေနာက္ရင္းနဲ႔ ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ သီခ်င္းလုပ္ ျဖစ္သြားတာ။

3Grace - ေနာက္အကိုတုိ႔ရဲ႕ single အေခြျဖစ္တဲ့ Rap Game ကလည္းေတာ္ေတာ္ေလး ကို ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္ေနာ္။ အဲ့ဒီ့အေခြအတြက္ အကိုတို႔ႀကိဳးစားခဲ့ရပံုေလးကိုလည္း ေျပာျပေပးပါဦးရွင္။
ျဖိဳးေလး - အဲ့ဒီ့အေခြအတြက္ကေတာ့ ၁၀ ႏွစ္အတုိင္းအတာတစ္ခုထိေပါ့ဗ်ာ။ ႀကိဳးစား လာရတာ။ ေရွ႕ရင္းႏွီးမွဳေတြ ရင္းႏွီးမွဳေတြနဲ႔ Rap Game ဆိုတဲ့အေခြ ရလာတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမ်ားႀကီးပဲႀကိဳးစားခဲ့ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ စုိင္းစုိင္းနဲ႔ေတြ႕ၿပီး အေခြကိုစၿပီး လုပ္တဲ့အခ်ိန္က တစ္ႏွစ္ခြဲေလာက္ၾကာတယ္။ တစ္ႏွစ္ခြဲေလာက္အတြင္းကို ကၽြန္ေတာ္ တို႔ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ၿပီးေတာ့ သီခ်င္းေဟာင္းေတြ ႏွစ္ပုဒ္ေလာက္ ျပန္ ထည့္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေသခ်ာလုပ္ထားတာပါ။ အခက္အခဲေတြေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ။ ဘတ္စ္ကားနဲ႔သြားတယ္။ ျပန္လာရင္ အဲ့လို ဟုိမွာစားစရာမရွိရင္ မစားဘူး။ ၿပီးရင္ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္လာတယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳးေတြလည္း အမ်ားႀကီးပါ။

Grace - ေနာက္ထပ္ single အေခြေတြေရာ ထြက္ဖို႔စီစဥ္ၿပီးသြားၿပီလားရွင္။ ဘယ္ေတာ့ ေလာက္ထြက္ျဖစ္မလဲ မသိဘူးေနာ္။
ေန၀င္း - ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခု ဒုတိယအေခြထြက္မွာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ထားတယ္။ လုပ္ထားတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တ၀က္ေလာက္ၿပီးၿပီ။ အေခြ title ေတြဘာေတြ နည္းနည္းပါးပါး အၾကမ္းဖ်င္းေတာ့ နည္းနည္းပါးပါးစဥ္းစားထားတယ္။ ဒီဇုိင္းလုပ္မယ့္ ပံုေတြဘာေတြလည္း အားလံုး စဥ္းစားထားၿပီးသြားၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေသခ်ာတယ္။ သႀကၤန္ေက်ာ္လို႔ရွိရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထြက္မယ္။ သတင္းကၽြတ္တို႔ဘာတို႔အထိ မေရာက္ ဘူး။ အဲ့ဒါ ထြက္မယ္။ အျမန္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ထြက္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အျမန္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ကိုထြက္မွာ။ လံုး၀ေစာင့္မွာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထြက္မွာ။ ေလာ ေလာဆယ္က မထြက္ေသးဘူးဆိုတာက ဘာမွလုပ္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ မၿပီးေသးတာ။ အဲ့လိုမ်ိဳး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ထြက္စရာရွိရင္ ထြက္မယ္။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မၿပီးေသးဘူး။

Grace - အကိုတုိ႔ရဲ႕ Snare က G family ကပဲေနာ္။ အဲ့ေတာ့ G family အေနနဲ႔ေရာ အားလံုးေပါင္းၿပီးေတာ့ အေခြေတြထုတ္ဖို႔ ရွိပါေသး လားရွင္။
ျဖိဳးေလး - ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲ့အေခြက စတည္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ။ G family အေနနဲ႔ေပါ့။
ေန၀င္း - အဖြဲ႕စတည္ကတည္းက တည္လာလုိက္တာ အေခြေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ အခုအခ်ိန္အထိေပါ့။
ျဖိဳးေလး - G family Present ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔လုပ္မယ္ေပါ့။ Snare, One way, Hit 2, nine one, Young G family (Player K, Doe Doe, Satan), Ghetto 8 (ေအာင္သူ၊ ၾကည္သာ) အကုန္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲ့ဒီ့အေခြေလးကို ရေအာင္လုပ္မွာပါ။ အခုက အားလံုးက ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို ၀င္ေနၾကတာ FM ေတြမွာေကာဘာေတြေကာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေသေသခ်ာခ်ာ စည္းစည္းလံုးလံုးနဲ႔ သီခ်င္းက သိပ္မလုပ္ ျဖစ္ဘူး။ လုပ္ေတာ့လုပ္ျဖစ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အရမ္းနည္းတယ္။ အားလံုးကေတြ႕လို႔ရွိရင္ အလုပ္ေတြမ်ားေနေတာ့။ လုပ္လို႔ရွိရင္ ျပဲဖို႔ေလာက္ပဲ မ်ားေနတာ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ သိပ္မလုပ္ျဖစ္တာ။ ရေအာင္ေတာ့ ထုတ္မွာပါ။ ဒီႏွစ္အတြင္းမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရေအာင္လုပ္မွာပါ။
ေန၀င္း - ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဒီပရိသတ္ေတြဆီကို ပို႔တဲ့အေခြေတြ မထုတ္ႏုိင္ခဲ့ေပမယ့္ အဲ့လိုမ်ိဳး sample ေလးေတြေတာ့ နဂိုတုန္းက sample ေတြ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္ေလာက္က sample ေတြေတာ့ ထြက္ျဖစ္တယ္။ G Family Represent ဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ ေယာက္ မႏၲေလးကသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြလုပ္ေပးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ snare ရဲ႕ ဟုိဟာထြက္တယ္။ sample ေတြဘာေတြထြက္တယ္။ 9 one ရဲ႕ sample ေတြဘာေတြထြက္တယ္။ G family represent ဆိုၿပီးေတာ့ အဲ့လိုမ်ိဳးေသးေသးေလး ေတြေတာ့ လုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လူကလည္း အရမ္းမ်ားေတာ့ စုရတဲ့အတိုင္းအတာကလည္း တစ္ခုရွိတယ္။ တစ္ေယာက္အား တဲ့အခ်ိန္ဆို တစ္ေယာက္ကမအား။ တစ္ေယာက္အားတဲ့အခ်ိန္ဆို တစ္ေယာက္ကမအား။ အဲ့ဒါနဲ႔အဲ့လိုမ်ိဳး လံုးလည္ခ်ာလည္ လိုက္ေနရင္းနဲ႔မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွိဳးေတြေရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေခြထဲမွာပါတဲ့ ဟာေတြကိုေရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ စစ္စစ္စီစီနဲ႔ေတာ့ လုပ္ၾကပါတယ္။  ရွိဳးေတြဘာေတြဆိုလည္း ရွိဳးဆိုခါနီးလို႔ အေရးၾကံဳရင္ေတာ့ ေသြးစည္းတယ္။ ဒီတုိင္း ေအးေအးေဆးေဆးပဲသြားရင္ေတာ့ ေအးေအးေဆး ေဆးပဲေနေနတယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳးေလးေပါ့။


4Grace - အခုေလာေလာဆယ္ အကုိတုိ႔ရဲ့ အႏုပညာလႈပ္ရွားမွဳေလးကိုလည္း သိပါရေစရွင္။
ျဖိဳးေလး - အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒုတိယအေခြ လုပ္ေန တယ္။ အတြဲအေခြေတြ လုပ္ေနတယ္။ အတဲြအေခြက သႀကၤန္ၿပီးလို႔ရွိရင္ ကၽြန္ေတာ္မင္းသား ဆိုတဲ့ အေခြထြက္လိမ့္မယ္။ အဲ့အေခြမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိုးမုိးနဲ႔ဆိုထားတဲ့ သီခ်င္းေပါ့ေနာ္။ အဲ့အေခြကို title ေပးျဖစ္ဖို႔ မ်ားေနတယ္။ အဲ့ဒါ ကၽြန္ေတာ္မင္းသားဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိုးမုိးဒီဇိုင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ snare ဒီဇုိင္းနဲ႔ေပါင္းၿပီးေတာ့ တစ္ပုဒ္ရွိတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ သဇင္နဲ႔ ဆို ထားတဲ့ တစ္ေခြရွိတယ္။ အတြဲေခြေပါ့။ အဲ့ဒါကလည္း တစ္ပုဒ္ပါမယ္။ အဲ့ထဲမွာ အဲ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါမယ္။ ၿပီးလ႔ိုရွိရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲ့ဒီ့ ေမာ္ဒယ္ရွိဳးေပါ့။ အတြဲေခြကေတာ့ သံုးေခြေလာက္ရွိမယ္ဗ်။ အဲ့အေခြေတြရွိပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒုတိယအေခြလုပ္ေနတယ္။


Grace - အခုေခတ္ Hip Hop ေလာကကိုေကာ ဘယ္လိုမ်ား ျမင္ၾကပါသလဲရွင္။

ေန၀င္း - အခုေခတ္ Hip Hop ေလာကက ဘယ္လုိေျပာမလဲ နဂုိလိုေတာ့ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ဟာကို ကိုယ္လုပ္တဲ့အခ်ိန္ကို ေရာက္ေနၿပီ။ Rule မရွိေတာ့ဘူး။ ဘာလုပ္ရမယ္ ဘာလုပ္ရမယ္၊ gangster ဟစ္ေဟာ့မွ ဟုိဟာမွ ဒီဟာမွ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဟစ္ေဟာ့ထဲမွာမွ ကိုယ့္ဟာကို ကိုယ့္ creation နဲ႔ကိုယ္ လုပ္လို႔ရသမွ် လူငယ္ေတြအကုန္လံုးလုပ္တယ္။ အခုက အဲ့လိုအခ်ိန္ကိုေရာက္ေနၿပီ။ အဲ့လိုအခ်ိန္ကို ေရာက္ေနၿပီဆုိေတာ့ေတာ့ သီခ်င္းထြက္ႏွဳန္းလည္း ျမန္တယ္။ အခုေတာ့ လြဲရင္လြဲဦးမယ္ဗ်။ ေနာက္ ႏွစ္ႏွစ္၊ သံုးႏွစ္၊ ေလး၊ ငါး ႏွစ္ေလာက္ဆိုရင္ အဲ့လူေတြ လြဲမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အဲ့လိုမ်ိဳးေပါ့။ ဘယ္လိုျဖစ္လာလဲဆိုေတာ့ ကိုယ့္စတုိင္လ္နဲ႔ကိုယ္ ရပ္တည္ႏုိင္ေအာင္လို႔ လူငယ္တုိင္း လူငယ္တုိင္း လုပ္ေနၾကတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ျမင္တယ္။ အခုေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဟစ္ေဟာ့ေလာကရဲ့ အေျခအေနက အဲ့လိုမ်ိဳး။ စတုိင္လ္... ကိုယ့္စတုိင္လ္နဲ႔ ကိုယ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေနၾကၿပီ။ စတုိင္လ္မရွိတဲ့ေကာင္က ဒုိးမွာပဲ။ သိတယ္မလား... ကိုယ္ပိုင္မရွိတဲ့ေကာင္က လစ္မွာ။ အဲ့လိုမ်ိဳး အဲ့လိုမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတာ့ျမင္တယ္။

Grace - Snare အဖြဲရဲ့ တစ္ခုခုေတာ့မွားေနၿပီနဲ႔ အမုန္းၿမိဳ႕သူေတြကလည္း အရမ္းကို ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္ေနာ္။ အဲ့သီခ်င္းေတြကိုေရာ ဘယ္လို idea မ်ိဳးနဲ႔ ေရးျဖစ္သြားတာပါလဲရွင္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ မသီရိေဆြတို႔ မ၀ုိင္းဆုတို႔နဲ႔တြဲဆိုဖို႔ေကာ ဘယ္လိုစီစဥ္ျဖစ္သြားတာလဲ ေျပာျပေပးပါရွင့္။
ျဖိဳးေလး - ပထမအေခြတုန္းကေတာ့ အဲဒီ Rap Game ထဲမွာကေတာ့ တစ္ခုခုမွားေနၿပီကေတာ့ သီရိေဆြအသံကိုႀကိဳက္လို႔။ သူနဲ႔လည္း ဆိုခ်င္တယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳးေလးတြဲဆိုမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ အဲ့သီခ်င္းေလးကိုလုပ္လုိက္တာ။ အဲ့သီခ်င္းေလးကလည္း ေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီအမုန္းၿမိဳ႕သူက်ေတာ့ အတြဲေခြ။ အဲ့ဒီ့အမုန္းအေခြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သီခ်င္းအပ္တယ္ေပါ့ေနာ္။ အမုန္းသီခ်င္း မုန္းရမယ္ဆိုတဲ့သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ေရးရမယ္ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲ့ဒါေလးကို စဥ္စားၿပီးေတာ့။ သူမ်ားနဲ႔လည္း မတူခ်င္ဘူး။ မတူခ်င္ေတာ့ စာသားေလးေတြလည္း ထူးထူးျခားျခားေလးေတြ လုပ္ထားတယ္။ မယ္လိုဒီကလည္း ေသခ်ာေရးထားပါတယ္။ စာသားေတြေရာ ေသေသခ်ာခ်ာ ဂရုစုိက္ၿပီး လုပ္ထားတာ။ မိုးမုိးတီးေပးထားတာ။ တီးေပးထားတာလည္း နည္းနည္း အဲလုိ rock နည္းနည္းဆန္တယ္။ chorus ေတြဘာေတြဆိုလည္း... အဲ့လိုပံုစံေလး သက္သက္လုပ္ထားတာပါ။ Eminem တုိ႔လုိ ဘာတို႔လို။
ေန၀င္း - နာက်ည္းမွဳအၾကြင္းအက်န္ေလးေတြနဲ႔ အဲ့လိုမ်ိဳးလုပ္ထားတာ။ (ရယ္လွ်က
္)

5Grace - အကိုတုိ႔သီခ်င္းေတြေရးတဲ့အခါမွာ ဘယ္လိုခံစား ခ်က္မ်ိဳး ဘယ္လိုစိတ္ကူးမ်ိဳးနဲ႔ ေရးေလ့ရွိပါသလဲရွင္။
ေန၀င္း - ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က... ခုနကေျပာသလို ကၽြန္ေတာ္ တို႔က ၁၀ ႏွစ္ေလာက္မွာ လူေပါင္းစံုနဲ႔ေတြ႕ရတယ္ဗ်။ လူေပါင္း စံုနဲ႔ေတြ႕ရတယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ အရိုးစြဲ ေနတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ႏွိမ္တယ္ဗ်။ အဲ့တစ္ခုက အရုိးစြဲေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာႀကီး ေနရတာ။ Underground မင္းသားတုိ႔ဘာတုိ႔ေျပာတာေတြ၊ မေျပာတာေတြေတာ့မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သိတယ္မ လား။ Undeground မွာ အကယ္ဒမီ ေပးမယ္ဆိုရင္ G family အုပ္စုကို ေပးရလိမ့္မယ္ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ထင္ တာေတာ့။ အဲ့ေလာက္ထိေတာင္ ၾကာတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မွာက အဲ့ဒီ့အတြင္းေၾက... ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေခ်ထားတဲ့စကားလံုးေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလာကမွာဗ်ာ။ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ.. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ေအာက္ကေကာင္ေတြ။ ေအာက္ကေကာင္ေတြဆိုေတာ့ ရွင္းရွင္းေျပာရင္ ခံပက္တယ္။ သိတယ္မလား... အဲ့ဒီေတာ့ နည္းနည္းၾကမ္းတယ္။ အပက္ၾကမ္းတယ္။ (ရယ္လွ်က္) အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ snare က အဓိကလုပ္လို႔ရွိရင္ အရြဲ႕တုိက္တာကမ်ားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဒီေနရာကၽြန္ေတာ္တို႔သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဘလိုင္းႀကီး မသြားနဲ႔လို႔ေျပာလို႔ရွိရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဘာျဖစ္ျဖစ္သြားမွာ။ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒါက မုိက္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ မုိက္ရုိင္းလို႔လည္း မဟုတ္ဘူး။ ဆိုးလို႔လည္းမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကရြဲ႕တာ။ သိတယ္မလား... အခု ေဆးလိပ္မေသာက္နဲ႔ဆို၊ ေသာက္မယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳး။ ရြဲ႕တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကုိ အဲလုိအူေၾကာင္ေၾကာင္လုပ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က ရြဲ႕တာေပါ့။ အရြဲ႕တုိက္ပစ္လိုက္မွာ။ သေရာ္ပစ္မွာ။ အဓိကက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ သီခ်င္းေတြက သေရာ္တာမ်ားတယ္။ လူမ်ားကို စကားေျပာေနရင္းနဲ႔ အဲလုိ၀တ္ထားတာေတြဘာေတြ ကြ်တ္ထြက္သြားေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကသေရာ္ႏိုင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာ အဲဒီပါရမီနဲ႔ ပညာေတာ့ပါတယ္။ စကားေျပာရင္လည္း လူမ်ားမခံခ်င္ေအာင္၊ လူမ်ားစိတ္နာသြားေအာင္ကို ေရြးၿပီးေျပာတတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အဓိကဟာကအဲလုိမ်ိဳးေပါ့။ ရြဲ႕တယ္၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ သေရာ္တယ္။ main stream က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕အဓိကလုိင္းက အဲ့လုိင္း။
ျဖိဳးေလး - သေရာ္တယ္။ ရြဲတယ္။ အဲ့လုိမ်ိဳး ခံစားခ်က္ေတြကိုေပါ့။
ေန၀င္း - တကယ့္အစစ္အမွန္ မ်ားတယ္ဗ်ာ။ ဥပမာဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ျမင္ရတဲ့ဟာကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကတကယ္သေရာ္လုိက္တာ။ တကယ့္ ျဖစ္ရပ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကတကယ္ေရးႏုိင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔သေရာ္တဲ့ဟာေတြက အဲ့လုိမ်ိဳးတကယ္ရွိတယ္။ အဲ့လုိမ်ိဳးတကယ္ ရွိတဲ့ဟာေတြကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကသေရာ္တာ။ အဲ့လုိမ်ိဳးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ music style က။ အဲဒီ့ေတာ့ ဘာပဲေျပာေျပာဗ်ာ ေနာင္က်ရင္ အေနအထိုင္ ဆင္ျခင္ၾကတာေပါ့ Snare ေရွ႕ေရာက္လုိ႔ရွိရင္။ Snare ေတြရွိတယ္။ အလုိက္သိတုိ႔ဘာတုိ႔ဆုိတာ အဲဒါ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေရွ႕မွာ အဲလုိမ်ိဳး စြပ္က်ဲလုိက္တာတုိ႔ ဘာတုိ႔ဆုိရင္ နာမယ္။ (ရယ္လွ်က္)




သီခ်င္းေတြကို ဒီမွာ Download ပါ။
Grace - အကိုတုိ႔ရဲ႕ သီခ်င္းစာသား၊ ဆုိပံုဆုိဟန္က တျခား rapper ေတြနဲ႔မတူပဲနဲ႔ ရသတစ္ခုကို ေပးတယ္လုိ႔ ခံစားရပါတယ္ရွင္။ အဲဒီ ေတာ့ အကိုတုိ႔အေနနဲ႔ ဒီလုိမ်ိဳးရသတစ္ခုကို ပရိသတ္ကို ေပးႏိုင္ ေအာင္လုိ႔ ၂ ေယာက္အတူ ဘယ္လုိမ်ား လုပ္ထားပါသလဲရွင္။

ေန၀င္း - ခုနက ဟာေတြပဲေလ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ရြဲ႕တဲ့ဟာေတြ ဘာေတြ စာသားေတြက။ ၂ ေယာက္ကအတူတူ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ခုနကေျပာသလုိ စာသားေတြက ေရွ႕ကစာေတြနဲ႔လည္း ကြ်န္ေတာ္ တုိ႔က ျပန္ဆက္လုိ႔ရတယ္။ ဟုိးေရွ႕မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေျပာထားတာ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔စေပၚလာကတည္းက အႏုပညာေလာကထဲ ၀င္လာ ကတည္းက Snare ဆုိတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီသူငယ္ခ်င္းေတြက အတူတူေရာက္လာတာ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီသူငယ္ခ်င္းေတြက အတူတူ ေရာက္လာၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အဖြဲ႔ထဲမွာ သီခ်င္းဆုိျဖစ္လုိ႔ရွိရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ငျဖိဳးနဲ႔က ဟုိးငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ တုိ႔အတူတူ အတြဲညီတယ္။ အတြဲအညီဆံုးအတြဲလုိ႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဟုိးနဂိုလူအမ်ားၾကီးကတည္းက အဲလုိမ်ိဳးညီတယ္။ ေနာက္ဆံုးဘယ္သူမွ မရွိရင္ေတာင္ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက တခ်ိဳ႕ေတြအဆင္မေျပလုိ႔ သီခ်င္းမဆုိျဖစ္ရင္ေတာင္မွ ရိႈးေတြဘာေတြ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ Snare ႏွစ္ေကာင္တည္း သြားဆုိတာ။ အဲလုိမ်ိဳးထဲက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က။
ျဖိဳးေလး - အရင္ ၄ ေယာက္။ ၅ ေယာက္ၿပီးသြားေတာ့ တစ္ေယာက္ထြက္သြားၿပီးေတာ့ ၄ ေယာက္ကတည္းက အဲလုိမ်ိဳးသီခ်င္းေတြက အားလံုးက ၄ ေယာက္ ေရးၾကမယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၂ ေယာက္ပဲ အရင္ၿပီးတာ။ အရင္ၿပီးၿပီး တန္းလန္းၾကီးေတြ သီခ်င္းေတြက။ အဲလို ၂ ေယာက္တည္း။ ၂ ေယာက္တည္းဟာေတြနဲ႔ အမ်ားၾကီးပဲ။
ေန၀င္း - အဲလုိတန္းလန္းၾကီးေတြ။ ၿပီးေတာ့ chorous ေတြဘာေတြဆုိလည္း အဲ့တုန္းကတည္းက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၂ ေကာင္ပဲစဥ္းစားတာ။ သီခ်င္းအုိင္ဒီယာေတြ ဘာေတြလည္း။ တခါတေလေတာ့ စပ္ပုိင္စုိးတုိ႔ဘာတုိ႔လည္း စဥ္းစားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ member ေဟာင္းေတြ။ ပံုမွန္တီးေပးတာက ေနာက္တစ္ေကာင္ရွိတယ္။ သီခ်င္းအုိင္ဒီယာနဲ႔ စာသားေတြက အဓိကက ငယ္ငယ္ေလးတည္းကလုပ္တာက ဒီေကာင္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ လုပ္တာမ်ားတယ္။ အဲ့လုိမ်ိဳးဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မေက်နပ္ရင္၊ ခံရရင္လည္းဗ်ာ အတူတူခံရတာ သိလား။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို ေန၀င္းကိုမွ၊ ျဖိဳးေလးကိုမွ၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွ၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွဆုိၿပီး ႏွိမ္လုိက္တာမဟုတ္ဘူး။ ႏွိမ္လုိက္ရင္ Snare တစ္ဖြဲ႔လံုးကိုႏွိမ္လုိက္တာ။ အဲ့လုိမ်ိဳး တစ္ခုခုလုပ္လုိက္ၿပီ၊ ခံရၿပီဆုိရင္ Snare တစ္ဖြဲ႔လံုးခံရတာ။ အဲ့လုိမ်ိဳး ခံရတာေတြ၊ ခံရတာေတြမ်ားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာ ခံစားခ်က္ကတူတယ္။
ျဖိဳးေလး - အခုအခ်ိန္ထိလည္း ခံေနရတုန္းပဲ။ အခုအခ်ိန္ထိ တင္းေနတုန္းပဲ။
ေန၀င္း - အခုအခ်ိန္ထိလည္း သာယာတယ္လုိ႔ေတာ့ မထင္နဲ႔။ တင္းေနတုန္းပဲ လမ္းမွာ။ အဲလုိမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ။ အဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာ ခံစားခ်က္ေတြတူတယ္။ အဲ့လုိမ်ိဳးဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ထြက္တဲ့ သီခ်င္းေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေရးတဲ့ သီခ်င္းေတြ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အုိင္ဒီယာေတြကအစ အၾကိဳက္ခ်င္းေတြကလည္း တူတယ္ဗ်ာ။ ေန႔တစ္ဒူဒူ ဒီရုပ္ေတြပဲျမင္ရတာ။ အိမ္ကလူေတြနဲ႔ေတာင္မွ တခါတေလက်ရင္ မအိပ္ၾကဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စုစုၿပီးေတာ့ အျမဲတမ္းအဲ့လုိမ်ိဳးေနျဖစ္တယ္။ အဲဒါ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ Life။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေနထုိင္ပံုေတြက အဲလုိမ်ိဳးဆုိေတာ့ အဲဒီ့အတြက္ေတာ့ စိတ္မပူရပါဘူး။
ုျဖိဳးေလး - ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က အဲ့လုိမ်ိဳး ဘၾကီးျဖိဳးနဲ႔ ဦးေန၀င္းဆုိၿပီးေတာ့လည္း သက္သက္ကိုယ့္ nick name ေလးေတြေပးထားေတာ့ မဆုိးဘူး။ မုိက္တယ္။ အဲဒါေလးေတြက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အထာေလးေတြ။ သိတယ္မလား။ ဘာမွန္းမသိဘူး အဲ့လုိမ်ိဳး။
ေန၀င္း - online မွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေရွ႕မွာအဲလုိ ၁၆ ႏွစ္၊ ၁၇ ႏွစ္၊ ၁၈၊ ၁၉ ေလးေတြက ေရွ႕မွာ ေတာ္ေတာ္အသက္ၾကီးတဲ့ နာမည္ေတြ တတ္လာၾကတယ္။ ေဒၚတုိ႔၊ Uncle တုိ႔၊ Aunty တုိ႔၊ ဦးေလးတုိ႔၊ ဖုိးဖိုးတုိ႔၊ ေမာင္တုိ႔ဘာတုိ႔ တတ္လာတယ္။


6Grace - ေနာက္ အကိုတုိ႔က အခုအႏုပညာလုပ္ငန္းေတြနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္ ေနတာဆုိေတာ့ အကိုတို႔ရဲ႕ personal life ကိုေရာ ဘယ္လုိအခ်ိန္ေပးပါ သလဲရွင္။ ပညာေရးတုိ႔၊ မိသားစုတုိ႔ကိုေပါ့ေနာ္။
ေန၀င္း - ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ဘယ္လုိေျပာမလဲ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ Life ကို က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က ဒီအႏုပညာအလုပ္ၾကီးကို သက္သက္အခ်ိန္ေပး ထားတာ မဟုတ္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ဘ၀ကိုက နဂိုတုန္းကလည္း ဒီအလုပ္ေတြ မလုပ္ရခင္တုန္းကလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီအတုိင္းပဲဗ်။ အခုနည္းနည္း ပိုလုပ္လာရတာေလာက္ပဲရွိတယ္။
ျဖိဳးေလး - အရင္တုန္းကေတာ့ အိမ္ကလူေတြက အလုပ္လုိ႔မထင္ဘူး ဒီကိစၥကို။ ဒါေပမယ့္ အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ အလုပ္ဆုိတာလုိ႔ သူတုိ႔ထင္ လာတယ္။ အဲေတာ့ဘာမွမေျပာေတာ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္အခုအခ်ိန္ထိလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဘာမွမကူညီႏုိင္ပါဘူး။ ဒီလုိမ်ိဳးပဲ တခါတေလက်မွပဲ နည္း နည္းပါးပါး ကူညီျဖစ္တာ။ ပညာေရးကေတာ့ ၿပီးသြားၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္က ဘြဲ႔ရၿပီးသြားၿပီ။ အဲဒါေၾကာင့္။
ေန၀င္း - ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ပညာေရးမွာ နည္းနည္းခ်ဳိ႕တဲ့တယ္။ ဘြဲ႕မရေသးဘူးလုိ႔ပဲ မွတ္ထားလုိက္ပါ။ (ရယ္လွ်က္)

Grace - အကိုတုိ႔ရဲ႕ အခ်စ္ေရးကိုလည္း နည္းနည္းစပ္စုမယ္ေနာ္။ ရည္ရြယ္ထားတဲ့သူေတြမ်ား ရွိေနၿပီလားရွင့္။
ျဖိဳးေလး - ရည္ရြယ္ထားတဲ့သူ ရွိပါတယ္လုိ႔ပဲ ေျဖခ်င္ပါတယ္။
ေန၀င္း - ရွိတာေပါ့.. ရည္ရြယ္ထားတဲ့သူက။ ဒီအရြယ္မွ အျမီးမေပါက္ရင္ ဘာေမ်ာက္လဲလုိ႔ေမးမွာေပါ့။ (ရယ္လွ်က္)
ျဖိဳးေလး - ဒိုဘာမင္ေမ်ာက္လုိ႔..


Grace - အခုသၾကၤန္နီးလာၿပီဆုိေတာ့ သၾကၤန္မွာ အကိုတုိ႔ဘာအစီအစဥ္ေတြ ရွိပါေသးလဲရွင္။
ျဖိဳးေလး - သၾကၤန္က အခုအစီအစဥ္ကေတာ့ မႏၱေလးသြားခ်င္တာခင္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္သြားခ်င္တာ။ ဒါေပမယ့္ မႏၱေလးလည္း အခုဘယ္သူမွ မငွားေသးဘူး ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို။ အဲဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔လည္း ညစ္ေနတာ။ စိတ္ညစ္ေနတာ။ မငွားရင္ မသြားဘူးေပါ့ဗ်ာ။ (ရယ္လွ်က္)

Grace - အခုေခတ္က Online ေတြ အရမ္းေခတ္စားေနတဲ့ အခ်ိန္ဆုိေတာ့ အကိုတုိ႔ကိုဆယ္သြယ္ႏုိင္မယ့္ email ၊ website ဒါမွမဟုတ္ facebook ရွိလို႔ရွိရင္လည္း ေျပာေပးပါေနာ္။
ေန၀င္း - facebook မွာေတာ့ ပိုလြယ္မယ္ထင္တယ္။ facebook မွာဆုိ ရတယ္။ Oo Nay Win လုိ႔ရုိက္လုိက္။ ေပၚလာလိမ့္မယ္ ကြ်န္ေတာ့္ပံု။ ဥပမာ ငျဖိဳးကိုဆုိလည္း BaGyiPhyo လုိ႔ရိုက္လုိက္ ေပၚလာလိမ့္မယ္။
ျဖိဳးေလး - BaGyiPhyo လုိ႔ရိုက္လုိက္ ေပၚလာလိမ့္မယ္။ ရတယ္။ အဲဒါကေတာ့ လြယ္တယ္။
ေန၀င္း - ေနာက္ Snare Music အဲလုိမ်ိဳးလည္း facebook မွာရွိတယ္။
ျဖိဳးေလး - Snare Fan Club ရွိတယ္။
ေန၀င္း - အဲ့ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အျမဲတမ္း update လုပ္ေပးေနတယ္။


7Grace - ႏိုင္ငံတကာက ပရိသတ္ေတြနဲ႔ အကိုတုိ႔လုိ အႏုပညာရွင္ေတြကို ဆက္သြယ္ေပးေနတဲ့ ညီမတုိ႔ Myanmar Youth Media club အေပၚ အကိုတုိ႔ရဲ႕ အျမင္ေလးကိုလည္း ေျပာျပေပးပါရွင္။
ျဖိဳးေလး - မုိက္တယ္။ ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဒီႏုိင္ငံမွာ မရွိတဲ့သူေတြ။ ဟိုဟာ Singapore တုိ႔၊ Malaysia တုိ႔၊ Bangkok တုိ႔၊ ausi တုိ႔၊ korea တုိ႔ အကုန္လံုးေပါ့။ တစ္ကမာၻလံုးကလူေတြ ကြ်န္ေတာ္ တုိ႔ျမန္မာႏုိင္ငံက လႊင့္ေပးေနတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ သိတယ္ မလား။ အကုန္လံုး နားေထာင္ရတာေပါ့။ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ဘာျဖစ္ေနလဲ။ ဘယ္အဆုိေတာ္ေတြ ဘာျဖစ္ေနလည္းဆုိတာ။ အဲဒီေတာ့ အဲလုိမ်ိဳးေလး ေတြ ရွိတာေကာင္းပါတယ္။
ေန၀င္း - တရုတ္ေတြလည္း တရုတ္သီခ်င္းေတြနဲ႔ ဘာပဲေျပာေျပာ တစ္ ကမာၻလံုးက နားေထာင္တယ္ေလ။ ကိုရီးယားလည္း ကိုရီးယားသီခ်င္းနဲ႔ နားေထာင္တယ္။ ကုလားေတြလည္း ကုလားသီခ်င္းနဲ႔ နားေထာင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ျမန္မာေတြကိုလည္း ဘာပဲေျပာေျပာ နည္းနည္းတျခား ေနရာေတြအထိ နားမေထာင္ရင္ေတာင္မွ သိတယ္မလား။ ဒီ Malaysia တုိ႔၊ Indonesia တုိ႔၊ Bangkok တို႔၊ Singapore တုိ႔ အဲ့ကလူေတြ နားေထာင္ရင္မုိက္တယ္။ ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ Hip Hop နည္းနည္းထြန္းကားတဲ့ ေနရာေလးေတြ။ အဲဒီ Indonesia တုိ႔၊ Malaysia တုိ႔ဘာတုိ႔က။ ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ ဒီအာရွမွာေတာ့ေျပာရဲတယ္။ ျမန္မာ Hip Hop က အဆင့္အတန္းတစ္ခုရွိတယ္။ အဲဒါေတာ့ေသခ်ာတယ္။

Grace - အခုေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ အကိုတုိ႔ကိုခ်စ္တဲ့ပရိသတ္ေတြအတြက္  အကိုတုိ႔ရဲ႕စကားလက္ေဆာင္ေလးေတြကိုလည္း ေျပာျပေပးပါရွင္။
ေန၀င္း - ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ စကားလက္ေဆာင္ေလးေတြက သၾကၤန္မွာ အႏၱရာယ္ကင္း၊ ေဘးရွင္းပါေစ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က Happy New Year က်ေတာ့ အကုန္လံုးက ဆုေတာင္းၾကတယ္။ ကိုယ့္ႏွစ္သစ္ေတြက်ေတာ့ ဆုေတာင္းဖုိ႔ေမ့ေနတယ္။ ဒါကလည္း နီးေနၿပီမုိ႔လုိ႔ပါ။ ဘယ္လုိ ေျပာမလဲ။ ဒုကၡဆင္းရဲကေန ကင္းေ၀းပါေစလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ Snare က ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။
ျဖိဳးေလး - စိတ္ခ်မ္းသာ ကိုယ္ခ်မ္းသာနဲ႔ ေနႏုိင္ၾကပါေစေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က Snare ကေတာ့ သီခ်င္းပဲဆုိေနမွာပဲ အျမဲတမ္း။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြကလည္း အျမဲတမ္း သူမ်ားနဲ႔လံုး၀မတူေစရဘူး။ ေနာက္ပရိသတ္ကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို အားေပး တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က အရမ္းကိုပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ သူတုိ႔အားေပးမွလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆက္ၿပီးေတာ့ လုပ္လုိ႔ရမွာ။ အဲဒါေၾကာင့္မုိ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကို အားေပးပါလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အေကာင္းဆံုးေတြ လုပ္မွာပါလုိ႔.. ဟုတ္။


Grace - အခုလုိမ်ိဳးအႏုပညာလုပ္ငန္းေတြနဲ႔ မအားမလပ္တဲ့ၾကားက ညီမေမးသမွ်ကိုအခ်ိန္ေပးၿပီးေျဖၾကားေပးတဲ့ ဘၾကီးျဖိဳးနဲ႔ဦးေန၀င္းတုိ႔ကို MYMC Family တစ္ခုလံုးရဲ႕ကိုယ္စား ညီမကေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။ ဒီ့ထက္ပိုၿပီးေတာ့လည္း ေအာင္ျမင္မႈေတြလည္း အမ်ားၾကီးရပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ရွင္။
ေန၀င္း - ဟုတ္ကဲ့ပါ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကလည္း MYMC ကို ေအာင္ျမင္တဲ့ Online FM တစ္ခုျဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္။
ျဖိဳးေလး - ေအာင္ျမင္တဲ့ media တစ္ခုျဖစ္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။

1 comment:

  1. ကြ်န္ေတာ္စနဲကုိအရမ္းၾကုိက္ပါတယ္

    ReplyDelete