Popular Posts

Friday, May 27, 2011

Bunny Phyo Interview

Bunny Phyo
Bunny Phyo Interview
Bunny ၿဖိဳးေရ မဂၤလာပါရွင္။
ဟုတ္ကဲ႔။

Sweet ကေတာ႔ MYMC Online Radio Station က Interviewer ပါ။ အခု Bunny ရဲ႕ အေၾကာင္းကို စိတ္၀င္ စားေနတဲ႔ ပရိသတ္ေတြေအာင္ Bunny ရဲ႕ Personal ေမးခြန္းေလးေတြကို Sweetတို႔ နည္းနည္းေမးၾကည္႔ မယ္ေနာ္။
ဟုတ္ကဲ႔ပါ။

ပထမဦးဆံုးအေနနဲ႔ ဒီ Bunny ၿဖိဳး ဆုိတဲ႔ Nick ေလး ဘယ္လုိေရြးျဖစ္သြားတယ္ ဆုိတာကေန စလုိက္မယ္ ေနာ္။
Bunny ၿဖိဳး ဆိုတဲ႔ Nick က ကြ်န္ေတာ္ အရင္ေမးခြန္းေတြ မွာလည္း ေျဖဘူးပါတယ္။ Bunny ဆုိတဲ႔ဟာေလးက ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ယုန္ေပါ႔။ ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းေတြက ကြ်န္ေတာ္႔ကို ယုန္လုိ႔ ဒီလိုပဲေျပာတယ္။ အဲဒီကေန ကြ်န္ေတာ္ Bunny ကိုယူတယ္။ ေနာက္ ကြ်န္ေတာ႔္ရဲ႕ နာမည္အရင္းက ၿဖိဳးကို ကြ်န္ေတာ္ထည္႔လုိက္တယ္။

ဪ.. ဟုတ္ကဲ႔။ အဲဒါဆုိရင္ Bunny ၿဖိဳးရဲ႕ နာမည္အရင္းေရာ သိခြင္႔ရမလားရွင္။
ကြ်န္ေတာ္႔နာမည္အရင္းက ျပည္႔ၿဖိဳးပါ။

ဟုတ္ကဲ႔။ Bunny ၿဖိဳးရဲ႕ Birthday ေလးကေရာ။
၉ ရက္ ၊ ၇ လ ၊ ၁၉၉၂ ။

ဪ.. ဒါဆုိ ၁၇ ႏွစ္ပဲ ရွိေသးတာေပါ႔ေနာ္။ အဲဒါဆုိ ငယ္ေသးတာေပါ႔။ ဟုတ္။ အဲဒါဆုိ ဒီလုိငယ္ငယ္ေလးနဲ႔ သီခ်င္းေတြဆုိခဲ႔တာဆုိေတာ႔ ဘယ္အရြယ္ေလာက္ကတည္းက သီခ်င္းဆုိတာကို စၿပီး၀ါသနာပါတာလဲ မသိဘူးေနာ္။
ဟိုးငယ္ငယ္ေလးကတည္းကဗ်ာ.. အဲလိုသီခ်င္းစဆုိကတည္းက အေတာင္ပံပါရင္မင္းဆီကိုေပါ႔။ အဲလုိမ်ိဳးေတြဆိုတယ္။ သီခ်င္းဆုိရင္ ဆုိတယ္ဗ်ာ။ ဘာမွန္းညာမွန္းမသိဘူး။ သီခ်င္းဆုိ ဆုိတယ္။ အဲဒီကေနၿပီးေတာ႔  ၾကီးလာရင္အဆုိေတာ္လုပ္မယ္ ဘာညာေပါ႔။ အဲလုိနဲ႔ပဲ အဆုိေတာ္ျဖစ္လာတာေပါ႔။

ဪ.. အဲဒါဆုိ ဟုိးငယ္ငယ္ေလးကတည္းက အဆုိေတာ္ျဖစ္ဖုိ႔ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ႔တာေပါ႔ေနာ္။
ဟုတ္ကဲ႔။

ဒါဆုိရင္ Bunny မွာ အႏုပညာမ်ိဳးရိုးေရာ ရွိလား။ ဒါမွမဟုတ္ ဒီအတုိင္းပဲ ဒီဂီတေလာကထဲကို အစိမ္းသက္သက္ ၀င္လာခဲ႔တာလား။

မရွိပါဘူးခင္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ အစိမ္းသက္သက္ပါ။ ဒီထဲ၀င္လာခဲ႔ရတာ။

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ အဲဒါဆုိရင္ Bunny ရဲ႕ လက္ဦးဆရာေတြေရာ မရွိခဲ႔ဘူးလား။ ရွိခဲ႔ရင္ ေျပာျပေပးပါ။
လက္ဦးဆရာကေတာ႔ အကုန္လံုးပါပဲ။ အကုန္လံုးပါ။ တခ်ိဳ႕ေတြက ဟိုေနရာေကာင္းတယ္။ တခ်ိဳ႕ေတြက ဒီေနရာေကာင္းတယ္။ အဲဒီေကာင္းတာေတြအကုန္လံုး ကြ်န္ေတာ္လုိက္မွတ္တယ္ဗ်ာ။ သူတုိ႔ ဒီေနရာကို ဘယ္လုိဆုိလုိက္တယ္။ သူတုိ႔ မေကာင္းသြားတဲ႔ေနရာ ဆုိရင္လည္းဗ်ာ သူတို႔ ဒီေနရာကို ဘယ္လုိမဆုိလုိက္လုိ႔ မေကာင္းသြားလည္းဆုိတာကို ကြ်န္ေတာ္ရေအာင္ ၿပန္ရွာတယ္ဗ်ာ။ ၿပီးေတာ႔မွ အဲဒီဟာေတြ အကုန္ေပါင္းၿပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ျပန္ေလ႔လာတဲ႔အတြက္  အားလံုးဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ဆရာေတြခ်ည္းပါပဲ။

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ၿပီးေတာ႔ ဒီဂီတေလာကထဲကို ၀င္ေတာ႔မယ္ ၊ Vocalist တစ္ေယာက္လုပ္ေတာ႔မယ္လုိ႔ Decision ခ်ၿပီးတဲ႔ေနာက္မွာ အိမ္က ေရာ ဘာေတြမ်ားေၿပာေသးလဲ မသိဘူးရွင္႔။
အစပိုင္းကေတာ႔ ေျပာတယ္ဗ်။ ဒီအလုပ္ကိုလုပ္လုိ႔ ဘာမွမျဖစ္ဘူးတုိ႔ဘာတို႔။ ေနာက္အဲလိုေပါ႔.. ဒီထဲ၀င္လုိ႔ရွိရင္ အဲဒီသတ္မွတ္ခ်က္ တစ္ခုရွိတယ္ဗ်ာ။ အႏုပညာေလာကထဲ ေရာက္လုိ႔ရွိရင္ မေကာင္းတဲ႔ဘက္ေတြ ေရာက္သြားမယ္.. ေရာက္သြားမယ္။ အဲဒီဟာေတြ ၾကားရတာ ေတာ္ေတာ္ဆုိးတယ္ဗ်။ အကုန္လံုးဗ်ာ။ အမ်ိဳးေတြေရာ ၊ မိသားစုေရာ။ အကုန္လံုးက အဲလုိမ်ိဳးသတ္မွတ္တယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ႔္ကိုယံုၿပီးေတာ႔ ေပးလုပ္တဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္အခုလုိ ဒီအေျခအေနေလာက္ထိေရာက္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္လုပ္ခဲ႔ႏုိင္ပါတယ္။ အခု ေနာက္ပိုင္းေတာ႔ ဘာမွမေၿပာေတာ႔ပါဘူး။

ဟုတ္ကဲ႔။ အခုလုိၾကားရတာ ၀မ္းသာပါတယ္။ Bunny ကေရာ ၿပီးေတာ႔ 92 Born ဆုိေတာ႔ ၁၇ႏွစ္ေပါ႔ေနာ္။ အဲဒီေတာ႔ High School က ျပီးထားတာ ၂ ႏွစ္ေလာက္ပဲ ရွိဦးမွာေပါ႔။ ဘယ္ High School ထြက္လဲမသိဘူးရွင္႔။
ဗိုလ္တေထာင္ ၆ ပါ။

ဪ.. ဟုတ္ကဲ႔။ ေယာက်ာ္းေလးေက်ာင္းပဲ။
ဟုတ္ကဲ႔။

ဪ.. ဟုတ္ကဲ႔.. ဟုတ္။ ေနာက္ၿပီးတဲ႔အခါက်ေတာ႔ Bunny က ဒီသီခ်င္းဆိုတာေတြအျပင္ ဘာေတြမ်ားလုပ္ေသးလဲမသိဘူး။ ေက်ာင္း တက္တာတုိ႔ ၊ အလုပ္လုပ္တာတုိ႔ေပါ႔ေနာ္။
ေက်ာင္းက ကြ်န္ေတာ္အခုေလာေလာဆယ္ေတာ႔ E-major 1st Year ေျဖထားပါတယ္။ ေအာင္စာရင္းေစာင္႔ေနတယ္။ အလုပ္ကေတာ႔ ဒီလုိပါပဲ.. ဟုတ္ကဲ႔။

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ၿပီးေတာ႔ Bunny သီခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ကိုယ္တုိင္ေရးထားတာ ေတြ႔ရတယ္ေနာ္။ အဲလုိသီခ်င္းေရးဖို႔အတြက္ Source ေတြ ၊ ဒီ Idea ေတြကို ဘယ္ကေနဘယ္လုိ ရတတ္တာလဲ မသိဘူးေနာ္။
မ်ားေသာအားျဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္ကအဲလို ကြ်န္ေတာ႔အေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ္အမ်ိဳးမ်ိဳးေလွ်ာက္စဥ္းစားၿပီး ေရးတယ္။ ဟုိ.. ရည္းစားျဖစ္ၿပီးတဲ႔ အေၾကာင္းကို စဥ္းစားၿပီးေရးရင္ ရည္းစားျဖစ္ၿပီးတဲ႔ အေၾကာင္းရတယ္ဗ်ာ။ အဲဒါကို နည္းနည္းအေနာက္ျပန္ဆုတ္ၿပီးေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းတုန္း က အေၾကာင္းၿပနစဥ္းစားေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းတုန္းကအေၾကာင္းရတယ္။ အဲလုိမ်ိဳးေပါ႔။ ကိုယ္႔အေၾကာင္းကိုပဲ အမ်ိဳးမ်ိဳးေလွ်ာက္စဥ္းစား တယ္။ တခါတေလက်ရင္ ကိုယ္႔အေၾကာင္းေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ႔ ထပ္ၿပီးကိုယ္႔ဟာကို ေလွ်ာက္ျဖည္႔ၿပီးေရးလုိက္တာမ်ိဳးလည္းရွိတယ္။ ေနာက္ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေျပာျပတဲ႔ဟာမ်ိဳးေတြ။ သူတုိ႔ ခံစားခ်က္ေတြ ေရးေပးတာေတြရွိတယ္။

ဟုတ္။ အဲဒါဆုိရင္ Bunny က စိတ္ကူးယဥ္တတ္တဲ႔ လူငယ္တစ္ေယာက္လုိ႔ ဆုိလုိ႔ရတာေပါ႔ေနာ္။

ဟုတ္ပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ၿပီးေတာ႔ Bunny သီခ်င္းက R&B ေတြပဲ ဆုိထားတာမ်ားတယ္ေနာ္။ အဲဒါ Bunny က R&B ကိုပဲ အားသန္လုိ႔လား။ ၿပီးေတာ႔ တျခားဟာေတြေရာ လုပ္ဖုိ႔ရွိလား။ ဒါမွမဟုတ္ ေရွ႕ဆက္ၿပီးေတာ႔ ဒီ R&B လုိင္းမွာပဲ ေနသြားျဖစ္မွာလား။
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ R&B ပဲ လုပ္သြားမွာပါ။ ဒါေပမယ္႔ အဲလုိေပါ႔ေနာ္။ တျခား အဲလုိ Produce ပိုင္းေတြမွာက်ေတာ႔ အေရးျဖစ္ျဖစ္ အတီးျဖစ္ျဖစ္ေပါ႔။ အဲဒါေတြကေတာ႔ တျခားအဲလုိ ဆက္ႏြယ္ေနတဲ႔ဟာေတြအကုန္လံုး ကြ်န္ေတာ္လုပ္သြားမွာပါ။ Bunny 1

ဟုတ္ကဲ႔။ ေနာက္တခုက Bunny ရဲ႕ သီခ်င္းမွာ သံစဥ္ေတြက အားလံုးက ခပ္ဆင္ဆင္ ျဖစ္ေနတယ္လုိ႔ ပရိသတ္ေတြကေျပာတာ ၾကားရတယ္ရွင္႔။ အဲဒါနဲ႔ ပက္သက္ၿပီးေတာ႔ Bunny ဘက္က ဘာေတြမ်ားျပင္ဆင္ထားတာရွိေသးလဲရွင္႔။
ဪ.. အဲဒါက  ပံုစံမတူတဲ႔သီခ်င္းေတြက်ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္သိမ္းထားမိတယ္။ အဲေတာ႔တူတဲ႔ ဟာေတြ ထုတ္ျပလိုက္မိၿပီးေတာ႔ အကုန္လံုးထပ္ေကာ။ အဲဒီေတာ႔ ပံုစံမတူတဲ႔ဟာက်ျပန္ေတာ႔ သိမ္းထားတဲ႔ထဲက တခ်ိဳ႕ဟာေတြကို ကြ်န္ေတာ္ February , maybe valentine ၊ Valentine's Day ေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ္ျဖန္႔ပါမယ္။

ဪ.. အဲဒါဆုိ ပရိသတ္ေတြက ရင္ခုန္စြာေစာင္႔ေမွ်ာ္ေနရမယ္ေပါ႔။ ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ေနာက္တစ္ခုက Bunny သီခ်င္းေတြမွာ Auto-Tune ေတြ သံုးထားတာမ်ားတယ္လုိ႔လည္း ေျပာေနက်တယ္ရွင္႔။ အဲဒါကေတာ႔ Bunny က အဲဒီ Auto-Tune ကို သံုးရတာ သေဘာက်လုိ႔လား။ ဒါမွ မဟုတ္ တျခားအေၾကာင္းေၾကာင္းတခုေၾကာင္႔ ဆက္ၿပီးေတာ႔ အသံုးျပဳေနျဖစ္တာလားမသိဘူး။
Auto-Tune က စသံုးေတာ႔ ဘာမွန္းမသိဘူးဗ်။ အသံေလးကေကာင္းသြားတာနဲ႔ ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ။ အဲဒါနဲ႔ သံုးတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ေနာက္ပိုင္း က်ေတာ႔ သီခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Auto-Tune ေတြနဲ႔ျဖစ္လာေတာ႔လည္း အဲဒါလည္းမေကာင္းျပန္ဘူး။ အဲဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ္႔သီခ်င္းေတြရဲ႕ Base ေတြ ၊ ေနာက္ၿပီးေတာ႔အဲလုိနည္းနည္းထူးျခားေအာင္လုပ္မယ္႔ ေနရာမ်ိဳးေတြ။ အဲလုိဟာမ်ိဳးေတြေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ Auto-Tune သံုးမယ္။ တျခားဟာေတြေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ကြ်န္ေတာ႔နဂိုအသံနဲ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္ဆုိသြားပါမယ္။

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ေနာက္တစ္ခုဆုိလုိ႔ရွိရင္ ခ်စ္တယ္ဟုတ္ ဆုိတဲ႔ သီခ်င္းေပါ႔ေနာ္။ အဲဒီသီခ်င္းက Backstreet Boys ရဲ႕ သီခ်င္းကို Copy လုပ္ထားတယ္လုိ႔ ေျပာေနတဲ႔သူေတြက ေျပာေနၾကတယ္ရွင္႔။ အဲဒါကေရာ ဟုတ္ရဲ႕လားမသိဘူး။
ဟုတ္ကဲ႔။ ဟုိဟာ Backstreet Boys သီခ်င္း... အဲဒါ ကြ်န္ေတာ္ အမွန္အတုိင္းပဲေျပာတာေနာ္။ အဲဒါ ကြ်န္ေတာ္ Backstreet Boys သီခ်င္းကို လုပ္တာမဟုတ္ဘူး။ Backstreet Boys က အဲေကာင္ေတြဆီက ျပန္၀ယ္ၿပီးျပန္ဆုိလုိက္ေတာ႔ Backstreet Boys သီခ်င္းျဖစ္သြားတာ။ အစကဆုိတဲ႔သီခ်င္းက အဲဒီတီးလံုး Frame ေနာက္ခံ Background တီးလံုးပံုစံကို ကြ်န္ေတာ္ယူလုိက္တာပါ။

ဪ.. ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ေနာက္ေတာ႔မွ သူ႔ကိုယ္သူ တူသြားတာေပါ႔ေနာ္.. ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ Bunny ၿဖိဳးက ထိန္၀င္းနဲ႔တြဲၿပီးေတာ႔ Underground Music တစ္ခု ထြက္ထားတာရွိေသးတယ္ေနာ္။ အဲလုိမ်ိဳး ကိုထိန္၀င္းနဲ႔တြဲၿပီးဆုိျဖစ္သြားတာက RockStar မွာပါဖုိ႔  ျဖစ္သြားဖုိ႔ရွိလားမသိဘူး။
အဲလုိၾကီး မရွိပါဘူးခင္ဗ်ာ။ တေယာက္တည္းပါပဲ။ အကုန္လံုးနဲ႔ ဒီလုိပဲအၿမဲတမ္း လက္တြဲသြားမွာပါ။

ဟုတ္ကဲ႔။ ကိုထိန္၀င္းနဲ႔ပဲတြဲၿပီးေတာ႔ တျခားအေခြေတြေရာ ဆက္ထြက္ဖုိ႔ရွိေသးလားမသိဘူး။
ဟုတ္ကဲ႔။ လုပ္ထားတဲ႔ သီခ်င္းေတြရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အဲလို မၿပီးေသးတဲ႔ဟာတုိ႔ ၊ တုိးလုိ႔တန္းလန္းဟာတုိ႔။ အဲဒါေတြပဲ ရွိတယ္ဗ်။

ဟုတ္ကဲ႔။ Bunny ရဲ႕ Single Album ကေရာ ဘယ္ေတာ႔ေလာက္ ထြက္လာမလဲမသိဘူးရွင္႔။
အဲဒါေတာ႔ လုိဦးမယ္ထင္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကားအေကာင္းစားၾကီးစီး ၊ Landcruiser ေတြဘာေတြ စီးေနတဲ႔သူဆိုရင္ေတာ႔ အဲဒီကားၾကီးေရာင္းၿပီး ထုတ္လုိက္တာေပါ႔။ အခုေတာ႔ မျဖစ္ႏုိင္ေသးပါဘူး။

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ တျခား 2nd Generation က Artists ေတြန႔ဲေရာ တြဲျပီးေတာ႔လုပ္ဖုိ႔ စီစဥ္ထားတာရွိလားမသိဘူး။
အဲဒီေမးခြန္းနဲ႔ ပက္သက္ၿပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္အဲလုိ 1st ေတြ ၊ 2nd ေတြ ၊ 3rd ေတြ အဲလုိမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ထဲမွာသီးသန္႔ၾကီးဗ်ာ.. ဟိုဟာမွဟိုဟာျဖစ္ရမယ္။ ဒီလူေတြကဒီလုိ.. အဲလုိေတြ ကြ်န္ေတာ္မခြဲထားပါဘူးဗ်ာ။ အၾကီးေတြကလည္း အငယ္ေတြနဲ႔ ဆုိၾကပါတယ္။ အကုန္လံုးလည္း လက္တြဲေခၚၾကတယ္။ အဲေတာ႔ အကုန္လံုးက ကြ်န္ေတာ႔္စိတ္ထဲမွာ ျမင္တာေပါ႔ေနာ္.. သူမ်ားေတြအျမင္နဲ႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တူခ်င္မွ တူမယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ျမင္တာက အကုန္လံုး ညီအကိုလုိပါပဲဗ်ာ။ အဲလုိ ဒီအကုန္လံုးစုၿပီး လုပ္တဲ႔အတူတူ ကြ်န္ေတာ္လည္း လူၾကီးေတြနဲ႔ လုပ္ရင္လည္းလုပ္မယ္။ လူၾကီးေတြကလည္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႔လုပ္မယ္။ အကုန္လံုးပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ အကုန္လံုးနဲ႔ လုပ္ခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ အကုန္လံုး ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳက္ခဲ႔ရတဲ႔ သူေတြခ်ည္းပါပဲ။

Bunny 2ဪ.. ဟုတ္ကဲ႔။ ၿပီးေတာ႔ အခုေနာက္ပိုင္း Bunny ကို Show ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေတြ႔ေနၿပီေနာ္။ အဲဒီေတာ႔ ဆုိခဲ႔သမွ် Show ေတြနဲ႔ အဲဒီ Show ေတြတုိင္းမွာေပါ႔ေနာ္.. Bunny ရဲ႕ အခုအခ်ိန္အထိေပါ႔ေနာ္ မွတ္မွတ္ရရျဖစ္ေနတယ္႔ Experience တခုခုကို Sweet တု႔ိကို မွ်ေပးပါဦး။
Show က အမ်ားႀကီးရယ္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ဆိုခဲ့သမွ် Show တိုင္းကေတာ့ အမွတ္ရစရာေတြၾကီးပါပဲ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပထမဆံုး စဆိုရ တာက Saturn နဲ႔ Playa-K သီခ်င္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္ Featuring လုပ္ေပးထားတဲ့ သီခ်င္းပါ။ အဲဒီသီခ်င္းမွာစဆိုတာ။ အဲဒီတုန္းကလဲ ဆိုဖို႔အတြက္ကို ဆိုခါနီးက်မွ အေခြ ဖြင့္တာ။အေခြကဘယ္လုိမွ ဖြင့္လို႔မရဘူး။ အဲဒါနဲ႔အေခြအသစ္ထပ္ကူးရတယ္။ အဲဒီ ေနရာမွာခ်က္ခ်င္း။ ေနာက္..ကၽြန္ေတာ႔္ Solo ပထမဆံုး Show က သီတင္းကၽြတ္.. သီတင္းကြ်တ္ည။ အဲဒီတုန္းကလဲ CD ပ်က္တယ္။ ၂ပုဒ္ဆိုဖို႔ စီစဥ္ထားတာ ကြ်န္ေတာ္ ၁ ပုဒ္ပဲဆိုၿပီးေတာ့ တာ့တာဆိုၿပီး ျပန္ဆင္းသြားခဲ့ရတယ္။ ေနာက္ ကိကိနဲ႔ (BCMC) British Council Music Charity တုန္းကလဲ အဲလိုပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ Program သပ္သပ္ ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုဖို႔အတြက္ လုပ္လိုက္တာ CD က ေက်ာ္ေက်ာ္ ၿပီးေတာ့ သီခ်င္းအဆံုးထိေရာက္သြားတယ္။ အဲဒါနဲ႔ မဆိုခဲ့ရဘူး…အဲဒီတုန္းကလဲ။ ျပီးေတာ့ တျခား Show။ ေနာက္စမ္းေခ်ာင္း (၂) မွာ ကိုစိုင္းတို႔နဲ႔သြားဆိုတာ အဲဒီတုန္းကဆိုရင္လဲ CD ပ်က္သြားတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ကားေပၚမွာပါလာတဲ့ သီခ်င္းေခြ ဖြင့္ၿပီး ဆိုလိုက္ရတယ္။ ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္အဆင္ေျပသြားတာက ဟုိဟာမွ..Christmas.. Christmas Show က်မွ အဆင္ေျပသြားတာ။ အဲဒါကလဲ ကၽြန္ေတာ္ ပထမဆံုးအဆင္ေျပေျပနဲ႔ အကုန္ဆိုလိုက္ရတယ္။အဲဒါလဲအမွတ္ရပါတယ္။ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဒီၿပီးခဲ့တဲ့ new year show မွာ… ဒီnew year show မွာေပ်ာ္တယ္ဗ်ာ။ဘာပဲေျပာေျပာ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းက show သြားၾကည့္ရင္ အေပၚမွာ အဆိုေတာ္ၾကီးေတြက လက္ေတြေလထဲေျမွာက္လိုက္ပါဆိုလို႔ လက္ေတြေလထဲေျမွာက္သြားတာ။ ကၽြန္ေတာ္လဲအဲလိုမ်ိဳးျဖစ္ခ်င္တယ္ဗ်ာ။ အဲဒီေန႔က ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီလိုျဖစ္ခြင့္ရလိုက္တယ္။အဲဒါအရမ္းေပ်ာ္ပါတယ္။ အဲဒါလဲအခုထက္ထိ အမွတ္ရဆံုးပါပဲ။

ဟုတ္ကဲ့ရွင့္။ေနာက္တစ္ခုက အခု Bunny Phyoရဲ႕ Hit Song တစ္ခုျဖစ္ထားတဲ့ ႏွစ္ပါတ္လည္သီခ်င္းကေကာ True Story ကို Base လုပ္ၿပီးေတာ ့သီဆိုထားတာလားမသိဘူးေနာ္။
ဟုတ္ကဲ့ပါ။ တကယ္ True Story ပါ.. အဲဒါက။

ဪ..ဟုတ္ကဲ့။အဲဒါဆိုရင္ Bunny ရဲ႕ R&B ဆုိပံုေလးေတြက အလြမ္းဓါတ္ခံေတြ လႊမ္းေနတတ္တယ္ေနာ္။ အဲဒါေကာ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက ကိုယ့္အနားမွာမရွိလို႔လား။ ဒါမွမဟုတ္ Bunny ၿဖိဳး ဆိုတဲ့ ဒီလူငယ္တစ္ေယာက္က အလြမ္းဓါတ္ခံေတြ စုေနတတ္လို႔လား။
ေလာေလာဆယ္ထိေတာ့ေဘးနားမွာရွိေနေသးတယ္။ေနာက္ႏွစ္ေလာက္က်ရင္သြားေတာ့မွာ။

အဲဒါေၾကာင့္....ႀကိဳၿပီးေတာ့ခံစားထားတာေပါ့....  ဪ..ဟုတ္ကဲ့။အဲဒါဆိုရင္ Bunny ကခုနကေျပာထားသလိုပဲ စိတ္ကူးယဥ္တတ္တဲ့ လူငယ္ဆိုေတာ့ ၾကိဳၿပီးအလြမ္းေတြဆုထားတဲ့ သေဘာေပါ့ေနာ္။ Bunny လက္ကလက္စြပ္ကေလးကို မိန္းကေလး Fun ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက စိတ္ဝင္စားေနၾကတယ္။ အဲဒီလက္စြပ္ေလးနဲ႔ Bunny ရဲ႕ Life နဲ႔ ပါတ္သက္ပံုကေလးကိုလဲ ေျပာျပေပးလို႔ရမလားမသိဘူး။
ဟုတ္ကဲ့။အဲဒါကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ပါတ္လည္သီခ်င္းထဲကလိုေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလးနဲ႔ လက္စြပ္ဆင္တူဝတ္ထားပါတယ္ေပါ့။ ဒီေလာက္ပါပဲ။ အရမ္းႀကီးနက္နက္နဲနဲ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ဒီလိုပါပဲဗ်ာ။

ဟုတ္ကဲ့ရွင့္။ အဲဒါဆို ေနာက္ေမးခြန္းတစ္ခု သြားမယ္ေနာ္။ Bunny ကိုပရိတ္သတ္ေတြဆက္သြယ္ႏုိင္မယ့္ E-mail ကေလးကေကာ။
1992bunny ပါ။

@gmail.com ေပါ့ေနာ္။

1992bunny@gmail.com ပါ။

ဟုတ္ကဲ့ပါရွင္။ ေနာက္ဆံုး Question တစ္ခုအေနနဲ႔ Bunny ရဲ႕ MYMC အေပၚရင္ခုန္သံနဲ႔ အၾကံေပးခ်က္ကေလးသိပါရေစ။
အရမ္းမိုက္ပါတယ္။ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ Online တက္တိုင္း နားေထာင္ေနတာကဗ်ာ။ အခုဆိုပိုဆိုးတယ္။ Laptop က Wifi ဖြင့္လိုက္လို႔ရွိရင္ သီခ်င္းနားေထာင္လို႔မရေတာ့ဘူး။ က်န္တဲ့ဟာေတြ Itune ေတြဘာေတြ ဘာမွဖြင့္လို႔မရေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္အဲဒါနဲ႔ အြန္လုိင္းမွာပဲ တစ္ခါတည္းနားေထာင္ျဖစ္တယ္။ MYMC က အရမ္းမိုက္တယ္ဗ်ာ။  ကၽြန္ေတာ္နားေထာင္ခ်င္တဲ့သီခ်င္းေတြလဲ အကုန္လံုး လိုလိုရွိတယ္။ၿ ပီးေတာ့ အၿမဲ Up To Date ျဖစ္တယ္။ ျမန္မာသီခ်င္းဆိုလဲ လူႀကီးေတြဆိုတာ.. ကေလးေတြဆိုတာေကာ အကုန္ရွိတယ္။ Underground ကအစ..အဲဒီလိုေပါ့ အရမ္းမိုက္ပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ့ရွင့္ အခုလိုအခ်ိန္ေပးၿပီး ေျဖၾကားေပးတဲ့ Bunny Phyo ကို MYMC ေကာ ၊ ပရိတ္သတ္ေတြကိုယ္စားေကာ Sweet က အရမ္းပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ဟုတ္ကဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ကၽြန္ေတာ့ကိုပရိတ္သတ္ႀကီးနဲ႔ တျခားေသာ မ်ိဳးစံု ၊ ဘက္ေပါင္းစံုကလာမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ပရိတ္သတ္ေတြ အတြက္ေကာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ထိေတြ႔ခြင့္ေပးတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ကလဲအမ်ားႀကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။

ဟုတ္ကဲ့ပါ။ bunny ဒီထက္ပိုၿပီးေအာင္ျမင္မူေတြနဲ႔ ေတြ႕ၾကံဳႏုိင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းရင္း sweet တို႔ ဒီေနရာမွာပဲ အဆံုးသတ္လိုက္ေတာ့ မယ္ေနာ္။

ဟုတ္ကဲ့။ေပးတဲ့ဆုနဲ႔အႀကီးႀကီးျပည့္ပါေစဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment